stef@n
Forumveteran
För tusan broder här är några thaibrudar i Sverige som gärna vill serva dig ditt resterande liv, så du bara kan sitta på röven i din lyxfåtölj och ägna dig åt att pilla bort navelludd men det kanske de gör åt dig också.Det är jag för gammal för. Om 30 år är jag 92 om jag lever.
För övrigt så har jag varit ihop med thailändskor betydligt längre än ett par veckor och jag vet att det är stor skillnad att leva ihop med en thaitjej i jämförelse med en svenska.
Nu är det väl i och för sig så att många thaitjejer förvandlas långsamt till svenska kvinnors beteende efter en tid i Sverige men lever man ihop med en thailändska eller filippinska i Thailand så märker man snabbt skillnaden.
Är du ihop med en svenska ska det delas på allt. Matlagning, tvätt, städning. Alla dessa saker gör en thaikvinna per automatik.
Att vägra sex är väldigt ovanligt bland thaikvinnor såvida dom inte är 70+
Du märker väl inget eftersom du lagar din egen mat och kanske även tvättar dina kläder själv och städar ditt rum men många karlar vill ju att thailändskan ska sköta allt detta utan att knussla.
BTT