Nivån på den Thailändska skolan.

 
Det är väl lika illa att sitta i sin ensamhet och supa sig full om man är turist eller inte.
Ja om man sitter i sin ensamhet jämt.
Och isåfall rätt många på forumet som sitter i sin ensamhet enligt inlägg på vad dricker ni nu.
Att jag skriver mycket när jag dricker behöver inte betyda att jag är full, fast det händer med.
Jag och min fru umgås också, så att sitta och ta par öl eller glas vin med henne ser jag inte som sitta ensam.
Att hon går och lägger sig tidigare och jag blir sittandes framför tv:n är dock inte ovanligt med telefonen i hand och skriver här.
Fast jag vet att det är många här som inte umgås med sina fruar och anser det vara sitta själv när man sitter med thai.
Du kan gå tillbaks 8 år på forumet innan frugan var gravid, då var det mer utgång.
Idag har jag ingen lust, jag trivs hemma med frun.
 
Du super väl oxå ganska mycket i din ensamhet efter vad jag läst?

BTT
Jag skrev om man åkte dit som turist.
Vad jag kan se på forumet är det rätt många som sitter framför tv:n och tar några glas ibland på kvällen.
Jag skriver nog desto mer.
Jag sitter inte i nåt rum själv vid en dator.
Jag sitter i vardagsrummet med frugan framför tv:n, sist när byggt om lite mer ute och även med grannarna, dock har jag telefon jämter och räcker med en öl så börjar jag skriva mer än jag redan gör.
Jag sitter sällan själv men som sagt märker på forumet att många inte räknar med sin partner.
Själv umgås jag mest med frun nu för tiden.
 
Ja men skriver jag illa till dig behöver jag inte vara onykter, dig tål jag inte vilket tillstånd jag än är i.
Så länge du inte hotar mig med stryk igen så är det ok. Jag gissar att du ensam gör mer fylleinlägg än alla andra tillsammans här på forumet så därför blir det lite humor, svart sådan, att läsa dina inlägg i denna diskussion.
 
Så länge du inte hotar mig med stryk igen så är det ok. Jag gissar att du ensam gör mer fylleinlägg än alla andra tillsammans här på forumet så därför blir det lite humor, svart sådan, att läsa dina inlägg i denna diskussion.
Jag gör nästan mer inlägg än alla andra tillsammans nykter med.
Att jag skriver mycket både med och utan alkohol är jag väl medveten om.
Men jag sitter inte själv i nåt litet rum framför någon dator.
Jag skriver till 99,8% på telefon var jag än är.
 
Så länge du inte hotar mig med stryk igen så är det ok. Jag gissar att du ensam gör mer fylleinlägg än alla andra tillsammans här på forumet så därför blir det lite humor, svart sådan, att läsa dina inlägg i denna diskussion.

Därför man egentligen inte ska ta panpans inlägg på för stort allvar.

Man märker av det lite dåliga ölsinnet ibland.

Själv hade jag inte dålig ölsinne på den tiden jag drack, blev mest pratsam och lite barnslig emellanåt.

BTT
 
Bevi

Sunt, lätt att dras med på sånt på varv..kul par ggr men inte varje dag.

Där ”hemma” är det inga större problem när man är på varv. Värre är det med expats på varv i Asien.
Det var nog fest varje kväll för de flesta av folket. Jag valde att inte bo i samma område som övriga kollegor.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp