Min första resa till thailand

 
Ja visst skäll inte för mycket på Jonas nu,,, han jobbar ju... Micke T det här äer första gången, är du också argsint nu, hahahaha... övergångsåldern eller.

Nä nu skall ni vara snälla på forumet...
 
Ja visst skäll inte för mycket på Jonas nu,,, han jobbar ju... Micke T det här äer första gången, är du också argsint nu, hahahaha... övergångsåldern eller.

Nä nu skall ni vara snälla på forumet...
Nä fasen jag är den vänligaste människa på jorden yta:rolleyes:ville bara i all välmening belysa att du ibland går på lite väl mycket;)vill ju inte vakna upp i 3 månader utan dina alster;):):D
 
Bra då är vi klara med det då.. Du ser du behöver inte hetsa upp dig, vi är inte i slagsmål Jonas. 555

Är det någon som hetsar upp sig nog är det du.Så fort du har chansen, så är du framme och provocerar alla som har andra åsikter.
Behåll dina åsikter på "ditt" forum. Du använder tom. 2 olika nick under samma tid upptäckte jag i dag på detta forum.
Du fyller ingen funktion här
 
Senast ändrad:
Är det någon som hetsar upp sig nog är det du.Så fort du har chansen, så är du framme och provocerar alla som har andra åsikter.
Behåll dina åsikter på "ditt" forum. Du använder tom. 2 olika nick under samma tid upptäckte jag i dag på detta forum.
Du fyller ingen funktion här
2 olika nick?Det har jag missat.Avslöja gärna !
 
Nej, det gör det faktiskt inte. Ganska kul i en vecka i någorlunda rätt sällskap.
Med rätt sällskap kan man ha roligt överallt.

Korat gillar jag dock inte. Alldeles för stökig stad och för stora avstånd
Amen! Och om man är lite schizo så kan man ha kul för sig själv:D

- Vad tycker du om staden där du hänger i Thailand?
Jag: - Ungefär lika charmig som Uddevalla:D
 
Nä Trollhättan och Värnesborg är faktist mycket tråkigare ;)
Uddevalla vann en röstning DN eller Aftonbladet på 70-talet, tidningarna i mitt föräldrahem, några veckor efter det var jag och spelade en ungdomsturnering där. Vi pratade om det på bussen dit och sen gick vi runt i stan på lördagskvällen och: -Det stämmer:D:D
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
Galten75
G
A
Svar
322
Visningar
14 K
A
A
Svar
142
Visningar
10 K
Bossej
B
 
Tillbaka
Topp