Thailändska valet 2014

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lara Croft

Medlem
Thailändska valet 2014

Valkommissionen höll nyss en presskonferens och anger att 89.2 procent av alla vallokaler upprätthölls utan några störningar. Omröstningen var delvis inställd i 9 provinser och helt stängd i 9 andra. Som väntat bekräftade valkommissionen också att omständigheterna inte kommer att påverka valresultatet.

Källa: Asian Correspondent (via RSS) där du kan läsa nyheten i sin helhet.

Ingen officiellt resultat före 23e. Men det e klart att vi hoppas få ngn preleminär rapport innan dess...

Jag har bilder på när dom öppnar valurnorna på en parkeringsplats i Chanthaburi. Kan någon tala om hur jag får in bilderna. Har provat infoga bild sedan kopira in bilden (.jpg) men det fungerar inte.

Du sparar ner bilderna på din dator, trycker på svara här. Där ser du "Bifoga", tryck på "Browse" och leta upp bilderna du vill lägga upp. Klicka på aktuell bild och beteckningen kommer upp i den tomma rutan under bifoga. Upprepa proceduren om du har flera bilder, max 8 stycken.

Lycka till!

Har gjort det men jag får inte "Browse" utan det blir bara det här. [img]
Har provat med Bilagor och andra tillval med men det går inte.

Du gör fel du väljer attach image i ikonerna ovanför text rutan då får du så som du beskriver.
Klicka på ikonen under text rutan istället där det står bilagor och andra tillval.

Får ingen bild i rutan utan får det här svaret: Följande fel inträffade under postandet av inlägget:
Meddelandefältet är tomt. Det bli varje gång jag försöker har försökt med andra format men inte.

val.jpg

Det fungerar än då. Tack för hjälpen få se om jag lyckas flera gånger.

Använder du det mobilanätet i Thailand så är detta vanligt något hände förra året när dom börja bygga om nätet och efter det är chaimai svårsurfat och bilder går nästan inte att ladda upp via mobila nätet.

"Jonas " sa:
Använder du det mobilanätet i Thailand så är detta vanligt något hände förra året när dom börja bygga om nätet och efter det är chaimai svårsurfat och bilder går nästan inte att ladda upp via mobila nätet.
Jag har 3BB men seg i uppladdning

Denna kvinna tänker inte låta Suthep och hans medhjälpare hindra henne att rosta.

Wood.jpg

Det var indier som gick med i demonstrationståget, de har nu blivit utvisade från Thailand enligt Thai Visa blog.

Den där indiern var kanske en sådan där skräddare som kände sig förorättad på något vis. Men han var osedvanligt korkad hur som helst.
Thailands sak må vara vår på många sett, detta är dock ett stort undantag. Politiken måste de få sköta själva.

Sathit Segal är.
The chairman of the ThaiIndian business association. Han har sysselsatt flera Thaiändare med jobb i Bangkok. Han är Indie som älskar Kungen. Thailändarna tycker om honom inte all.
Snart har Shutep flera demonstranter om Indierna ska vara med. ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp