Ja borde nog helst inte svara dig Gazton för du förtjänar inga svar. Jag vet inte om jag skall vara tacksam eller förrbannad på din oförskämdhet gentemot aktiva medlemmar här på forumet.
Mig veterligen så är ingen här taskig eller oförskämd emot dig, trots alla de grisiga inlägg du gör, där du käckar dig med spydigheter och rena taskigheter. Jag själv har inga ambitioner att vara, eller bli en personlig vän med dig. Det förvånar mig storligen att du regelbundet sänder email till mig där du är len som det billigaste dasspappret man kan finna på överskottslagret, bara för att finna nästa dag återigen ett grisigt och taskigt inlägg.
Gazton försök nu om det funkar, att tänka på vad du håller på med, du är en Global Moderator, javisst med små bokstäver!!! Agera därefter på forumet..... jag tror inte att det är så lämpligt att du ger dig på medlemmar i tid och otid, och är otrevlig och visar upp en tyken attityd som du borde skämmas över.
jag är inte guds bästa barn, men jag vågar ändå påstå att du Gazton måste skärpa till dig, jag tolererar inte längre dina stupida påhopp. Har du inget att säga mer än otrevligheter så är mitt råd till dig; HÅLL ¤#%&%¤#.....
jag hoppas också att jag denna enda gång slipper se din "bisittare" och "partner" komma till din undsättning precis som alla gånger tidigare. Men det är väl en nåd att stilla bedja om antar jag!!!!!
legolas
ps. Jösses, nu är han på jakt verkligen,,,,, Min signatur duger inte längre, och kan man inte göra annat, så får man jaga folk för en helt oskyldig signatur. Gazton väx upp nu, du håller på att gräva något som du själv kanske ramlar i så småningom.
Jag tycker att hela denna grejen med dig Gazton är rejält otrevlig, och det är kanske inte med en uppenbar glädje som man nu klickar på morgonkvisten på direkt-länken till "ChaiMai". Synd på så rara ärtor faktiskt!!!
dsme