Farlig Isaan rätt.

 
Och varför får jag du en massa skit när jag skriver att det är bättre kontroll i Sverige :rolleyes: Formalin på Icas grönsaker kanske ??:D Inte just du Kurant som skrev att det är samma i Sverige ,men nån var det
 
Och varför får jag du en massa skit när jag skriver att det är bättre kontroll i Sverige :rolleyes: Formalin på Icas grönsaker kanske ??:D Inte just du Kurant som skrev att det är samma i Sverige ,men nån var det
Ja, nån var det ju,
men det är väl ett standardsvar om man kritiserar något i Thailand att det är samma skit i Sverige.
Nog mest för att döva sina egna misslyckanden genom att gått ”all in” i sin flytt och sen inse sina misstag.

Allt är inte bättre i Thailand än Sverige men det är bara riktiga karlar som vågar erkänna det, :D
 
Men för att klargöra så anser jag Thailand vara bättre pga det är varmt och skönt , lätt att leva , inga varma jobbiga ytterkläder , härliga människor för det mesta , vackra kvinnor då jag är smittad av den gula febern ,, Titta kostar inget :) Det är möjligt att bo billigt , kan i stort sett alltid köra MC vilket jag verkligen lever för .. Finns inga äckliga Sossar som skall tysta det Svenska folket , utan en diktatur som jag helt enkelt bara får acceptera som gäst ,, varken negativt eller positivt ,, bara att köpa .. Finns dock en del frågor om framtiden , försäkringar mm . Vad kommer att behövas ??, på sikt så tänker jag fn inte lägga 200 k /år fram till min död ,,, UT inga problem med tillgångarna jag har ,, men att lägga dem på värdelösa försäkringar lockar inte ...Mer sjukdomar samt olika tropiska som tillkommer , inte bra ,, .. men på det hela så tror jag det blir en återflytt om inget drastiskt sker i Sverige , men det verkar ju snarare gå mot en diktatur även i detta land
:(
 
Ja, nån var det ju,
men det är väl ett standardsvar om man kritiserar något i Thailand att det är samma skit i Sverige.
Nog mest för att döva sina egna misslyckanden genom att gått ”all in” i sin flytt och sen inse sina misstag.

Allt är inte bättre i Thailand än Sverige men det är bara riktiga karlar som vågar erkänna det, :D
Vad som gäller mat så är det nog jämt skägg. Skulle jag tro
 
 

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
I
P
Svar
25
Visningar
4 K
anonymous
A
A
Svar
16
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
18
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp