Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Och varför får jag du en massa skit när jag skriver att det är bättre kontroll i Sverige Formalin på Icas grönsaker kanske ?? Inte just du Kurant som skrev att det är samma i Sverige ,men nån var det
Och varför får jag du en massa skit när jag skriver att det är bättre kontroll i Sverige Formalin på Icas grönsaker kanske ?? Inte just du Kurant som skrev att det är samma i Sverige ,men nån var det
Ja, nån var det ju,
men det är väl ett standardsvar om man kritiserar något i Thailand att det är samma skit i Sverige.
Nog mest för att döva sina egna misslyckanden genom att gått ”all in” i sin flytt och sen inse sina misstag.
Allt är inte bättre i Thailand än Sverige men det är bara riktiga karlar som vågar erkänna det,
Men för att klargöra så anser jag Thailand vara bättre pga det är varmt och skönt , lätt att leva , inga varma jobbiga ytterkläder , härliga människor för det mesta , vackra kvinnor då jag är smittad av den gula febern ,, Titta kostar inget Det är möjligt att bo billigt , kan i stort sett alltid köra MC vilket jag verkligen lever för .. Finns inga äckliga Sossar som skall tysta det Svenska folket , utan en diktatur som jag helt enkelt bara får acceptera som gäst ,, varken negativt eller positivt ,, bara att köpa .. Finns dock en del frågor om framtiden , försäkringar mm . Vad kommer att behövas ??, på sikt så tänker jag fn inte lägga 200 k /år fram till min död ,,, UT inga problem med tillgångarna jag har ,, men att lägga dem på värdelösa försäkringar lockar inte ...Mer sjukdomar samt olika tropiska som tillkommer , inte bra ,, .. men på det hela så tror jag det blir en återflytt om inget drastiskt sker i Sverige , men det verkar ju snarare gå mot en diktatur även i detta land
Ja, nån var det ju,
men det är väl ett standardsvar om man kritiserar något i Thailand att det är samma skit i Sverige.
Nog mest för att döva sina egna misslyckanden genom att gått ”all in” i sin flytt och sen inse sina misstag.
Allt är inte bättre i Thailand än Sverige men det är bara riktiga karlar som vågar erkänna det,
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.