Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den 26e kl 14,30 är vi i luften , Gumma , hund och jag till BKK
Men den här gillar vädret i Sverige, sen kan hon ju inte vara i skogen med husse i Tahiland , varmt dessutom det gillar hon inte , hennes päls har blivit mycket kraftigare här under sommaren som fö. har varit den bästa på många år sägs det ..
Den 26e kl 14,30 är vi i luften , Gumma , hund och jag till BKK
Men den här gillar vädret i Sverige, sen kan hon ju inte vara i skogen med husse i Tahiland , varmt dessutom det gillar hon inte , hennes päls har blivit mycket kraftigare här under sommaren som fö. har varit den bästa på många år sägs det ..
Du fuskar Jonas , dy flyger ju till Thailand så ofta så det räknas inte, pendlare ingår inte i detta 555
Ha det fint i värmen Jonas ,och sköt om familjen
Ta det lugnt i Hua hin , annars blir alla pensionärer ledsna , om du tröttnar snabbt vilket är troligt så är det inte så långt till Pattya och stadslivet med alla faciliteter som du saknar i byhålan ...
Ha så trevligt ...
Ta det lugnt i Hua hin , annars blir alla pensionärer ledsna , om du tröttnar snabbt vilket är troligt så är det inte så långt till Pattya och stadslivet med alla faciliteter som du saknar i byhålan ...
Ha så trevligt ...
Hamnar vi i Hua Hin blir det bara över natten åker direkt tidigt på morgonen skall åka till Phetchaburi och kolla på en grotta först så en övernattning någonstans påväg ner till Khao Sok orkar inte köra hela vägen på en dag. Så får nog inte se så mycket av Hua Hin denna gång om vi sover där eller längre ner typ Chumphon.
Ha så trevligt ...
Ha så trevligt ...
Haha. Får väl se vad hua hin har att erbjuda! Aldrig varit där faktiskt. Brukar bli en sväng till pattis. Men tror att vi hoppar det denna gång. Kan bli en sväng till Phuket, länge sen man var där!
Haha. Får väl se vad hua hin har att erbjuda! Aldrig varit där faktiskt. Brukar bli en sväng till pattis. Men tror att vi hoppar det denna gång. Kan bli en sväng till Phuket, länge sen man var där!
Phuket tycker jag är ok , lite för utbrett anser jag personligen fn en mil från stan till Beachen .. Annars bättre vatten än i BKKbukten , Men då vet du ju hur bra och fint Pattis är Så då kan du ju jämföra . men iofs har du barn eller är pensionär så passar ju Hua Hin
Phuket tycker jag är ok , lite för utbrett anser jag personligen fn en mil från stan till Beachen .. Annars bättre vatten än i BKKbukten , Men då vet du ju hur bra och fint Pattis är Så då kan du ju jämföra . men iofs har du barn eller är pensionär så passar ju Hua Hin
Åker ner i i April som det ser ut nu till Khon Kaen som vanligt eventuellt en liten tur till AoNang. Är dock lite sugen på Pataya efter allt vad Jonas o Phonta skrivit om det. Hua Hin tänker jag absolut inte åka till.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.