Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du tycks ha god kännedom om hur man myglar och fuskar. Är du möjligtvis en avdankad politiker? Men lite mygel behövs kanske om man ska ha råd att överleva i ditt paradis.
Jag är inte anställd av kyrkan men jag är stark i anden och i min tro. Fusk o dyl funderar jag överhuvudtaget inte över.
Ett dylikt inlägg är svårt att kommentera. Besservisser, det är ingen som vet något egentligen. Men jag tycker att det är fegt att inte registrera sig som medlem, finns det något skäl för detta? Man kan ju undra i sitt stilla sinne.
Tycker nog Du är djävligt spydig, Du vet inte ett skit om vilka problem min kropp har, detta berör i första hand mig, min
läkare och försäkringsbolag, inte heller anser jag att vi är så familjära att jag ska behöva lämna ut någon information.
Tycker nog Du är djävligt spydig, Du vet inte ett skit om vilka problem min kropp har, detta berör i första hand mig, min
läkare och försäkringsbolag, inte heller anser jag att vi är så familjära att jag ska behöva lämna ut någon information.
Jag har lämnat Mittens rike men inte för gott. Bor numera med min thailändska hustru i Samut. Blir nog nog en sväng till Bharat. Kärringen har vart med där också.
Jag har lämnat Mittens rike men inte för gott. Bor numera med min thailändska hustru i Samut. Blir nog nog en sväng till Bharat. Kärringen har vart med där också.
Fredag den 2/12 åker jag och sambon för tredje gången till khao lak detta året.
Vi har jobbat hårt och lagt all övertid på komp så det kommer att kännas härligt att veta att vi förtjänar denna ledighet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.