Anubaans första resa till Thailand år 1973

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är nog ingen risk att du bryter mot nåt med dessa härliga bilder. Fortsätt gräva i gömmorna, ögonen törstar efter mer.

Fråga: Är det singha som dricks på Topless bilden? Smala halsar på halvliters flaskor?

Ja grymma bilder, men jag får säga att falangerna ser ovanligt moderna ut, hade räknat med raggarpolisonger mm ;D ;D ;D

Tänkte på det här med fiskarna med deras så karakteristiska hattar som man har i östra Asien, har man det fortfarande? Jag är ju inte så mycket ute på landet, så att jag har kollat.

Underbart att få se den tiden, Pattaya ja, varit där 2 gånger 94 båda gångerna. Ser ut som en liten sömnig kuststad då.

Tack för härliga bilder anubaan :wai:

Mvh Peter :wai:

Underbara bilder från Pattaya, det märks att skylinen har ändrats kopiöst mycket från året 1973 till 2011 ;D :D ;D

Om tid finnes, så ös in flera bilder, tror att de flesta törstar efter mera, än bara Öl... ;) :D ;)

Jo-Be

"Jo-Be " sa:
Underbara bilder från Pattaya, det märks att skylinen har ändrats kopiöst mycket från året 1973 till 2011 ;D :D ;D

Om tid finnes, så ös in flera bilder, tror att de flesta törstar efter mera, än bara Öl... ;) :D ;)

Jo-Be

Ja den första bilden där Thailand 43, ser inte ut som någon tropisk bild, utan snarare som hallandskusten med en sömnig by eller liknande, ser faktiskt lite ruggigt och småkallt ut på något vis. ;D

Mvh Peter :wai:

"legolas " sa:
Jag har ju inte alls någon lång relation till Thailand, men jag bor ju ändå härnere. jag uppskattar dina bilder till 110%, och tycker det är skitkul faktiskt att se hur ett land, eller rättare sagt, alla länder förändras.....

Ser Koh Laan (larn) och den bilden där. undrar om inte det är vad vi idag kallar "ryss stranden", bara en [¤#@@¤%] massa ryssar, men kanonmysig strand... Jag gillar den ön i alla fall kanonmycket, om det nu är Koh Laran, men det ser så ut, precis som Glimten66 säger...

Ja älskar den stranden me men som du säger en djäkla massa ryssar e de där...

men man får kolla var man sätter ner fötterna när man badar sist vi va där trampa lillebror på en sån där sjöborre eller va dom heter o en snäll massage dam banka hans fot me en tom ölflaska o lime så att taggarna skulle komma ut

glimten66 :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
322
Visningar
15 K
A
A
Svar